TikTok als verkoopkanaal: bedrijfsbezoek aan Hokra & Fresh Lemon

Gepubliceerd op 18 november 2025 om 09:50

Het Communicatie Platform Gorinchem is op donderdag 20 november te gast  bij Hokra en Fresh Lemon, specialisten in on- en offline merkactivatie. Een unieke kans om  een kijkje achter de schermen te krijgen bij twee bedrijven die merken tot leven brengen. Zowel leden als geïnteresseerde marketing en communicatie professionals zijn welkom. 

De socials als verkoopkanaal 

Martin de Winter (Hokra) en Nicole Roubos (Fresh Lemon) zijn specialisten in on- en offline  merkactivatie. Samen hebben ze alles in huis voor het bedenken en uitvoeren van  succesvolle campagnes: van strategie en creatieve concepten tot productie en distributie. De  hele marketing funnel onder een dak! 

Tijdens dit unieke bedrijfsbezoek vertellen ze hoe creatieve campagnes écht werken. Met  inspirerende voorbeelden ontdek je hoe online en offline acties elkaar versterken en hoe je  TikTok (of een ander kanaal) optimaal inzet om je merk of verkoopresultaten te boosten. Zij  werkten onder andere voor merken als Jan Pannekoek, BMW, Dyson, Santa Maria en  Interpolis. 

Over het Communicatie Platform 

Het Communicatie Platform Gorinchem is al 15 jaar hét platform voor inspiratie, kennis en  verbinding voor alle creatives in de marketing en communicatie die wonen of werken in  ‘groot’ Gorinchem. Ben je nog geen lid? Het eerste event is altijd gratis, dus kom lekker sfeer  proeven! 

Aanmelden 

Datum: donderdag 20 november 2025  

Tijd: Inloop om 19.30 uur, start om 20.00 uur  

Adres: De Vort 5, 4225 SH Noordeloos